Produkty -> Oprogramowanie dla medycyny -> dla systemów Asseco

XpressScan dla mMedica

System Xpress Scan umożliwia bezpośrednie skanowanie dokumentów z urządzeń Xerox wprost do Państwa systemu mMedica.

Jest to łatwy i szybki sposób przekształcenia dokumentów do postaci elektronicznej. Cała obsługa wykonywana jest przy pomocy panelu urządzenia, a dokumenty są automatycznie umieszczane we właściwych kartotekach systemu mMedica.

Proces pracy na urządzeniu Xerox przez panel dotykowy.

  1. Logowanie do systemu za pomocą 4-cyfrowego kodu (możliwość dodania nowego użytkownika).
  2. 1

  1. Po zalogowaniu wybranie pacjenta dla którego będziemy skanować dokumentację.
  2. 2

  1. Wybór rodzaju dokumentacji medycznej.
  2. 3

    4

  1. Dla wybranej dokumentacji podanie parametrów wejściowych (przykład: UBEZPIECZENIA / ZAŚWIADCZENIE).
  2. 5

  1. Zeskanowanie dokumentacji i zapisanie dokumentu do systemu mMedica.
  2. 7

    • możliwość doskanowania do tej samej pracy
    • możliwość zmiany parametrów skanowanego dokumentu (jakość, kolor/cz-b/1-2 stronne)
    • możliwość zapisu do PDF/OCR (przeszukiwalny PDF) w wersji z wykupioną dodatkową licencją OCR

  1. Zeskanowana dokumentacja medyczna dostępna już w systemie mMedica.

Wymagania techniczne:

Do działania pracy systemu „Xpress Scan” niezbędne są następujące elementy:

a. Licencja na system mMedica

b. licencja na system „Xpress Scan”

c. urządzenie/a Xerox (dostępna lista poniżej)

d. zainstalowany system „Xpress Scan” na serwerze Klienta

e. w przypadku opcji PDF/OCR wykupienie licencji OCR w firmie Xpress Sp. z o.o.

Ad a) Zakup licencji na system „Xpress Scan” dostępny jest przez stronę CZL firmy Asseco

Ad b) Lista dostępnych urządzeń Xerox na których aplikacja „Xpress Scan” działa*:

Urządzenia A4: Xerox Phaser 3635MFP - modele: 3635MFPV_SED oraz 3635MFPV_XED

Urządzenia A3: Xerox WC 57xx, WC 71xx, WC 72xx, WC 73xx, WC 74xx, WC 75xx, WC 76xx, WC 77xx, ColorCube 8900, ColorQube 92xx, ColorQube 93xx

Skanery Canon: ScanFront 330, ScanFront 400

Istnieje możliwość doboru optymalnych urządzeń na potrzeby systemu „Xpress Scan”.

* przed zamówieniem modułu proszę skonsultować się z producentem oprogramowania firmą Xpress Sp. z o.o. w celu potwierdzenia, że zakupione urządzenie będzie działać z systemem "Xpress Scan"

Kontakt: Xpress Sp. z o.o. (71) 350 55 50, (71) 350 55 53

Ad c) Do pracy systemu „Xpress Scan” jest niezbędne odpowiedni środowisko u Klienta do zainstalowania systemu:

· stały adres IP serwera (najlepiej tam gdzie jest zainstalowany system mMedica),

· zainstalowany najnowszy .Net Framework,

· udostępniony port 445 (SMB – skanowanie z urządzenia),

· udostępniony port 8181 (usługa „Xpress Scan” bądź dowolny wolny port na usługę),

· wolne zasoby min. 2 GB, oraz zasób na repozytorium – przetrzymywane załączniki,

· udostępniony zasób (podany użytkownik i hasło do skanowania z urządzenia).

Ad d) Instalację systemu „Xpress Scan” może przeprowadzić osoba z obsługi IT Klienta – tutaj dostępna jest instrukcja instalacji systemu „Xpress Scan”.

Możliwa jest również instalacja systemu na miejscu u Klienta bądź zdalnie przez autoryzowany serwis Xerox (usługa odpłatna). Kontakt: Xpress Sp. z o.o. (71) 350 55 50, (71) 350 55 53

© Copyright 2012 Xpress Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone.